Možnost on-line objednávání na přepážky s vyvolávacím systémem na dobříšském úřadě



Během ledna 2021 jsme pilotně zaváděli on-line objednávání, od února jsme již v ostrém provozu a spouštíme. Tato služba, po které mnozí z vás voláte, spočívá v tom, že se lze předem ve vybraných agendách (např. registr vozidel, registr řidičů, občanské průkazy nebo pasy) na určitý den a určitou hodinu dopředu objednat přes rezervační systém. Adresa pro objednání je http://rezervace.mestodobris.cz.

Při objednání musíte zadat jméno, příjmení, váš e-mail a mobilní telefon, na který je vám při úspěšném založení objednávky zaslán PIN. Zadáním PIN do terminálu na lístečky si při příchodu vyzvednete pořadový lísteček s přiděleným číslem. PIN je možné zadat do tiskárny pořadových lístků (umístěné ve vstupní hale v budově čp. 119) nejdříve 10 minut před objednaným časem a nejdéle 10 minut po objednaném čase. Na řadu půjdete v nejbližší čas, na který jste se objednali (resp. ihned po klientovi, který přišel bez objednání před vaším časem – jeho dobu obsloužení však zkrátit nemůžeme) – tzn. bezprostředně poté, co bude doobsloužen klient před vámi.

Pokud při objednání zjistíte obsazený termín, nezoufejte a termín si později znovu zkontrolujte, občan před vámi může termín kdykoli zrušit. Na monitoringu stavu přepážek (stejná internetová adresa jako pro objednání) můžete vidět aktuální frontu a stav obsluhy vybraných přepážek. Uváděný čas čekání je orientační a vychází z dlouhodobého průměru.

Systém je uživatelsky velmi jednoduchý a návodný. Dodržujte přesně pokyny. Kdybyste však potřebovali pomoci, obraťte se na uvedené kontakty na webu, na stejnou adresu také můžete psát podněty a postřehy z pohledu návštěvníka, abychom mohli systém vylepšovat k vaší spokojenosti. Pro každou záležitost si prosím rezervujte vždy jeden termín.

Za Městský úřad Dobříš zpracoval
Petr Oplíštil, oddělení tajemníka

Reklama