Vyvolávací systém slouží občanům



Na Městském úřadě Dobříš byl nově spuštěn vyvolávací systém, který určí a pohlídá pořadí k jednotlivým přepážkám agend, které si občan potřebuje na úřadě vyřídit. Zvyšuje se tím tak komfort pro čekající klienty, kteří tak již nemusejí stát ve frontě.
Vyvolávací systém je umístěn v přízemí budovy čp. 119 ve vstupní hale.
Zde si odeberete pořadové číslo pro vámi požadovanou agendu a vyčkáte na vyzvání, abyste mohli přistoupit k příslušné přepážce.

Vyvolávací systém se týká těchto agend:

  • pokladna
  • občanské průkazy
  • cestovní doklady
  • evidence obyvatel
  • matrika
  • registr řidičů
  • registr vozidel
  • místní poplatky

Na pokladnu vás přepošle pracovník přepážky, jakmile budete mít vše vyřízeno. Chcete-li si vyřídit více agend najednou, není potřeba tisknout více lístků. Po vyřízení první agendy si vás kolegové mezi sebou přepošlou a vše si tak můžete vyřídit s jedním pořadovým číslem.
V souvislosti se zavedením vyvolávacího systému byl také změněn hlavní vstup do budovy (vstup dřevěnými dveřmi naproti hotelu Heinz).
Děkujeme za pochopení při zavádění tohoto systému, který je nutný kvůli zvýšenému zatížení od 1. 7. 2018, kdy některé agendy může řešit na Dobříši jakýkoliv občan ČR bez ohledu na místo trvalého bydliště.
V současné době vyjednáváme s úřadem památkové péče možnost zastřešení vnitřního dvorku radnice, čímž by se zvětšil prostor pro čekající klienty.

Nikol Sevaldová, propagace města Dobříše



Předchozí článekPříměstský tábor města Dobříš se vydařil
Další článekMísta konání voleb do zastupitelstva města Dobříše 2018