O tom, že děti NEJSOU STEJNÉ, pohovoří Mgr. Šárka Miková. Odpovědi na to, jak tento fakt zohlednit ve vzdělávání a výchově, přinese speciální seminář, který pořádá MAS Brdy–Vltava. Seminář se uskuteční 11. února od 17.30 hodin ve společenském sále Kulturního domu Dobříš.
Povede jej Šárka Miková, zkušená psycholožka a autorka knih „NEJSOU STEJNÉ: Jak díky Teorii typů porozumět dětem i sami sobě“ a „Ani mámy NEJSOU STEJNÉ: Jak si mateřství užít, ne ho jenom přežít“, která přes dvacet let poskytuje poradenství v oblasti výchovy a vzdělávání.
Hledáte vhodný způsob výuky pro své dítě, nebo spíš pro sebe? Je velmi pravděpodobné, že jako učitelé svých dětí promítáte do výuky svou osobnost, tedy to, co by při učení vyhovovalo vám. Jenže vaše dítě je možná jiná osobnost a váš přístup či aktivity, které volíte, mu nemusí zcela vyhovovat. „Odložit svoje brýle“ a dívat se na potřeby dítěte nezaujatě není snadné. V semináři proto společně projdeme postup, jakým lze určit svůj typ osobnosti, o němž se pak více můžete dočíst v knize „Ani mámy NEJSOU STEJNÉ“.
Děti NEJSOU STEJNÉ. Narodily se s různým nastavením mozku, které se odráží v jejich vrozených potřebách. Některé děti například potřebují stabilitu a předvídatelnost, jiné neustálý přísun nových podnětů. Některé děti se přirozeně vciťují do druhých, jiné se musí empatii učit na základě logiky. To vše ovlivňuje také jejich učební styl a motivaci k učení. Na semináři vyvodíme, co jednotlivé typy dětí při učení potřebují a jak to zohlednit ve výuce.
Seminář je pro všechny účastníky zdarma a je pořádán v rámci projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Dobříš II, reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0008630.
Na seminář se můžete hlásit prostřednictvím formuláře, který najdete na www.brdy-vltava.cz a na https://www.facebook.com/MAPII.Dobris/.