Městský úřad Dobříš hledá novou(ého) vedoucí(ho) odboru infocentrum a propagace
Městský úřad Dobříš oficiálně vyhlásil výběrové řízení na pozici „vedoucí odboru infocentra a propagace“. Jedná se o klíčovou roli, která zahrnuje vedení odboru, tvorbu komunikačních strategií, správu městských médií a koordinaci významných společenských a kulturních akcí. Vybraný kandidát bude zodpovídat také za vystupování města navenek a jeho propagaci na regionální, národní i mezinárodní úrovni.
Městský úřad hledá dynamického a schopného manažera či manažerku s prověřenými organizačními schopnostmi. Úspěšný uchazeč bude nejen řídit tým referentů a externistů, ale také aktivně spolupracovat s médii, podílet se na rozvoji turistiky v oblasti Dobříšska a zastupovat město v klíčových partnerských organizacích. Pozice je idealizovaná pro kandidáty se zkušenostmi v oblasti marketingu, sociálních médií a veřejných vztahů, kteří zároveň oplývají vysokou mírou zodpovědnosti, pečlivosti a tvůrčího myšlení.
„Úloha vedoucího odboru infocentra a propagace je pro město Dobříš zcela zásadní. Hledáme strategického a inovativního člověka, který bude moci navázat na dosavadní úspěchy v oblasti komunikace a turismu a posune naši činnost ještě dál. Klíčem k úspěchu je nejen zkušenost s propagací, ale také ochota přijímat výzvy a tvořivě přispívat k rozvoji města,“ uvedl Jan Horník, tajemník Městského úřadu Dobříš, který dosud tomuto týmu šéfuje.
Zájemci o tuto pozici musí splňovat několik klíčových požadavků, mezi které patří například vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vynikající komunikační a organizační schopnosti či znalost současných trendů v oblasti veřejné správy a propagace. Výhodou je zkušenost s vedením kolektivu nebo praxe ve veřejné správě. Vyhlašovatel zároveň očekává od budoucího vedoucího odboru vysoké pracovní nasazení a flexibilitu. Pracovní poměr je nabízen na dobu neurčitou s nástupem od 1. dubna 2025.
Platová třída je stanovena na 10 podle započtené praxe s příplatkem za vedení 4 000 Kč a možným osobním ohodnocením až do 50 % platové třídy.
Přihlášky do výběrového řízení je nutné zaslat na adresu Městského úřadu Dobříš nejpozději do 10. února 2025 do 14.00 hodin. Kompletní podmínky účasti a další podrobnosti včetně požadovaných příloh jsou zveřejněny na webových stránkách města (na úřední desce). Další informace poskytne tajemník úřadu Jan Horník na telefonním čísle 318 533 303 nebo e-mailu hornik@mestodobris.cz.
Městský úřad Dobříš hledá vedoucí(ho) odboru kanceláře vedení
Městský úřad Dobříš vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucího odboru kanceláře vedení (OKV). Nabízená pozice poskytuje možnost profesionálního růstu v dynamickém prostředí veřejné správy s důrazem na strategické řízení klíčových oblastí městských činností. Uchazeči mohou zasílat přihlášky do 10. února 2025 do 13.00 hodin.
Práce vedoucího OKV zahrnuje zodpovědnost za chod sekretariátu, podateleny, spisovny i agendy spojené se školstvím, dotacemi a prevencí kriminality. Mezi klíčové povinnosti patří vedení kontrolních skupin v rámci veřejnosprávních kontrol, příspěvkových organizací a příjemců dotací z rozpočtu města, správa rozpočtových prostředků a úzká spolupráce s vedením města. Úspěšný kandidát bude rovněž zodpovědný za přípravu podkladů pro jednání rady města i městského zastupitelstva.
„Hledáme motivovaného a odpovědného profesionála, který má zájem aktivně se podílet na rozvoji města Dobříše. Vedle odborných znalostí je zásadní schopnost efektivně řídit tým a zajišťovat pestrou škálu činností. Uchazečům nabízíme možnost smysluplné práce s dlouhodobou perspektivou i odpovídajícím finančním ohodnocením,“ uvedl JUDr. Jan Horník, Ph.D., tajemník Městského úřadu Dobříš, který tuto funkci zastával od svého nástupu v červnu 2019. Platová třída pozice je stanovena na 11 podle započitatelné praxe s příplatkem za vedení 8 000 Kč a možným osobním ohodnocením až 50 % platové třídy.
Pro účast ve výběrovém řízení je vyžadováno vysokoškolské vzdělání, orientace v legislativě spojené s činností samosprávy a schopnost pracovat v náročném prostředí veřejné správy. Výhodou je předchozí praxe v řízení týmů, práce ve veřejné správě a absolvování zkoušky ZOZ při finančním hospodaření územních samospráv. Uchazeč musí být občanem České republiky (nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR), splňovat zákonné požadavky na bezúhonnost a aktivně ovládat český jazyk.
Zájemci o tuto významnou pozici mohou své přihlášky odeslat na adresu Městského úřadu Dobříš. Obálka musí být řádně označena heslem „Výběrové řízení – vedoucí OKV“. Podrobné informace o požadavcích na uchazeče a přikládané dokumenty jsou uvedeny na oficiální webové stránce města (úřední desce). V případě dotazů nabízí tajemník úřadu JUDr. Jan Horník kontakt na telefonním čísle 318 533 303 nebo e-mailu hornik@mestodobris.cz.
Městský úřad Dobříš hledá nového údržbáře: Šance pro technicky zručné zájemce
Městský úřad Dobříš oznamuje vyhlášení výběrového řízení na pozici údržbáře, resp. referenta správy majetku. Jedná se o pracovní příležitost se stabilním zázemím, zajímavými benefity a s možností budoucího prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou. Přihlašování do výběrového řízení probíhá do 5. února 2025.
Nabízená pozice zahrnuje odpovědnou péči o nemovitosti a zařízení ve vlastnictví města, včetně drobných oprav a údržby objektů ve správě či nájmu cizích subjektů. Pracovní místo je doporučené pro ty, kteří vynikají technickou zručností, samostatností a schopností efektivně spolupracovat v týmu. „Pozice údržbáře je důležitým článkem v každodenním chodu města, zvláště s ohledem na správu rozsáhlého majetku. Očekáváme od uchazečů nejen odborné znalosti, ale především pečlivost, spolehlivost a smysl pro zodpovědnost,“ uvedl Miloš Novotný, vedoucí odboru správy majetku.
Ve výběrovém řízení může uspět kandidát s kvalifikací minimálně středního vzdělání s výučním listem. Mezi další požadované předpoklady patří řidičské oprávnění skupiny B, dobré technické dovednosti a ochota přijmout odpovědnost vůči zaměstnavateli. Zájemci mají možnost začít pracovat ihned nebo na základě domluvy. Úspěšné uchazeče čeká platová třída 5 se základním ohodnocením od 20 800 Kč do 24 910 Kč a s osobním ohodnocením po zkušební době až 30 %.
Přihlášky ke konkurzu, včetně strukturovaného životopisu a dalších náležitostí, je nutné zaslat poštou nebo elektronicky na adresu epodatelna@mestodobris.cz do 5. února 2025. Výběrové řízení se skládá z hodnocení doručených materiálů a osobního pohovoru s vybranými kandidáty. Další informace lze získat na telefonním čísle 775 495 757 nebo e-mailové adrese novotny@mestodobris.cz.
Zpracovala DH