Oznámení o vyhlášení výběrového řízení



Rada města Dobříše na své schůzi konané dne 8. 11. 2022 usnesením č. 2ú/2/2022/RM-II vyhlásila výběrové řízení na obsazení pozice: „jednatel/ka spol. DOKAS Dobříš, s. r. o.“

Hlavní náplň činnosti:

  • zajištění efektivního hospodaření, řízení a fungování obchodní společnosti vlastněné městem Dobříš, která zajišťuje komplexní komunální služby města (zejména letní a zimní údržba komunikací, údržba a obnova zeleně, oprava a výstavba veřejného osvětlení, provoz sběrného dvora, svoz odpadů a zpracování druhotných surovin, správa sportovní haly a zimního stadionu, opravy bytového fondu města);
  • spolupráce a komunikace zejména s odborem správy majetku MěÚ Dobříš a s vedením města, ale i směrem k veřejnosti.

Požadavky na uchazeče:

  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk);
  • fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 18 let;
  • plná svéprávnost;
  • bezúhonnost (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena).

Kvalifikační předpoklad: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického a/nebo technického směru.

Další požadavky:

  • znalost problematiky komunálních služeb a odpadového hospodářství
  • znalost stavební činnosti a údržby zeleně výhodou
  • aktivní přístup k řešení problémů
  • koncepční, řídicí, organizační a vyjednávací schopnosti
  • spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, časová flexibilita, schopnost učit se novým poznatkům
  • analytické myšlení a smysl pro týmovou práci, dobré komunikační a organizační schopnosti
  • znalost práce na PC (zejména programy MS Word, Excel, Outlook)
  • řidičské oprávnění min. sk. B
  • bezúhonnost (žádný záznam v rejstříku trestů)
  • manažerská zkušenost a vedení pracovního týmu alespoň 2 roky
  • znalost místních poměrů vítána

Nabízíme:

  • perspektivní a náročnou pozici s velkou osobní odpovědností
  • odměňování odpovídající významu funkce (včetně výkonnostního bonusu)
  • pracovní poměr založený jmenováním na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
  • možnost seberealizace a dalšího profesního a osobního růstu
  • adekvátní zázemí a solidní jednání ze strany vedení města
  • přívětivé pracovní podmínky a čerpání zaměstnaneckých benefitů

Předpokládané jmenování do funkce: 1/2023

Termín podání přihlášek: 9. 12. 2022 do 13.00

Přihláška musí obsahovat údaje uvedené v příloze. K přihlášce připojte prosím:

  • strukturovaný životopis včetně údajů o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech uchazeče vztahujících se k hledané pozici
  • motivační dopis
  • koncepci řízení společnosti v rozsahu 1–2 stran A4
  • čestné prohlášení o tom, že v rejstříku trestů nemá uchazeč žádný záznam (výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců je nutno doložit před jmenováním do funkce)
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (originál nebo úředně ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání bude nutno doložit před jmenováním do funkce)

Písemné přihlášky spolu s požadovanými dokumenty zasílejte na adresu: Městský úřad Dobříš, Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš.
Uzavřenou obálku označte heslem: „Výběrové řízení – jednatel/ka DOKAS“.

Bližší informace poskytne Ing. Pavel Svoboda na tel. 724 849 845 nebo e-mailu svoboda.pavel@mestodobris.cz.



Předchozí článekTvoříme Dobříš: Barevné hry na chodník a lávka přes Trnovský potok
Další článekVeřejné projednání akčního plánu na rok 2023 a strategie prevence kriminality