Oznámení o vyhlášení výběrového řízení: „referent/ka stavebního úřadu“



Pracovní náplň: výkon obecního stavebního úřadu
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platová třída: 9 nebo 10 anebo 11 (podle dosaženého stupně vzdělání, dosažené praxe a získání zkoušky ZOZ)
(podle započitatelné praxe od 29 120 Kč do 38 570 Kč)
Osobní ohodnocení: po uplynutí zkušební doby podle dosahovaných výsledků až 40 % PT
Možný nástup: od 1. dubna 2025 nebo dle domluvy

Kvalifikační předpoklad:
a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,
b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo,
d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava,
e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost, nebo
f) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou – v tom případě bude úředník do doby splnění uvedených požadavků vykonávat činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.

Další požadavky:
– orientace v právním řádu ČR – zejména orientace v legislativě vztahující se ke stavebním předpisům (především stavební zákon a prováděcí vyhlášky)
– schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
– vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
– komunikační a organizační schopnosti v písemném i mluveném projevu
– flexibilita a spolehlivost
– pečlivost, systematičnost, přesnost, důslednost
– pokročilá znalost práce na PC – MS Office
– řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
– ochota se dále vzdělávat
– zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
– praxe ve státní správě či samosprávě výhodou

Písemnou přihlášku spolu s požadovanými dokumenty zasílejte tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 10. 3. 2025 do 13.00 hod., na adresu: Městský úřad Dobříš, Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš.
Obálku označte heslem: „VŘ – referent/ka SÚ“.
Nebo ji zašlete spolu s přílohami na epodatelna@mestodobris.cz.

Bližší informace poskytne Ing. Alena Harmanová, vedoucí odboru výstavby a životního prostředí, na tel. 318 533 380 nebo e-mailu harmanova@mestodobris.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.

Zpracovala DH



Předchozí článekPetice za zákaz kamionů pokračuje do konce března
Další článekMěsto Dobříš hledá nového vedoucího finančního odboru