Město Dobříš hledá nového vedoucího finančního odboru



Městský úřad Dobříš vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucího finančního odboru. Hledá zkušeného odborníka, který bude odpovědný za finanční stabilitu města, řízení rozpočtu a koordinaci finanční strategie.

Nový vedoucí finančního odboru bude mít na starosti nejen přípravu a správu rozpočtu, ale i metodické vedení příspěvkových organizací, kontrolu jejich hospodaření a zajišťování rovnováhy mezi finančními zdroji a potřebami města. Součástí jeho pracovních povinností bude také spolupráce s dalšími odbory a vedením města při přípravě podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva.

Místo je obsazováno na dobu neurčitou se zkušební dobou šest měsíců, pracovní poměr vzniká jmenováním Radou města Dobříše. Platové ohodnocení odpovídá zařazení do 12. platové třídy (podle započitatelné praxe od 28 650 Kč do 41 520 Kč), s příplatkem za vedení ve výši 9 000 Kč a možností osobního ohodnocení až 50 % základního platu. Výhodou pro uchazeče je nejen praxe v oblasti veřejné správy, ale i znalost příslušné legislativy týkající se hospodaření obcí.

Zájemci mohou své přihlášky s požadovanými dokumenty zasílat do 10. března 2025 do 13.00 hodin na adresu Městského úřadu Dobříš.
Další informace poskytne Ing. Šárka Tomášková, vedoucí finančního odboru, na telefonním čísle 318 533 340 nebo e-mailu tomaskova@mestodobris.cz. Výběrové řízení proběhne formou ústního pohovoru s vybranými uchazeči.

Zpracovala DH



Předchozí článekOznámení o vyhlášení výběrového řízení: „referent/ka stavebního úřadu“
Další článekOdbor obecní živnostenský úřad